katter och iskallt

Det är verkligen svinigt kallt ute och inne.
Det är så kallt så jag hittade katten under båda täckena igår kväll(satte mig på honom, himla liv)
Idag är det varm mat som gäller.
Varm gröt
Varm lunch
Varm middag och  ja varma mellanmål.

Även fast dom blir på natten. Fattar inte att jag vaknar så tidigt när jag ska jobba natt.
Ska pula i mig lite gröt nu och sen kapsjejsa tillbaka under det varma täcket.
Det vara svinigt kallt här.

Mamsen kommer idag. Så hon lär ju få frostskador bara hon sticker ut näsan  utanför flygplanet.
Och därute är det ju svinigt kallt på flygplatsen.
Undrar om hon vill ha lunch.

Jag tror hon är lite nervös över att komma hit.
Men det tror jag kommer gå bra.
Hon vill i alla fall gå o träna på iksu. Ska bli skojjigt.

Jag undrar vad tajzon kommer säga när "gammatte"( som hon kallar sig själv) kommer och hälsar på.

Fast han har blivit modigare min lilla rackare.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hoppas ni får en underbar tid tillsammans ,du o din mamma.det gäller att hålla sig varm inombords.
Roligt att ni fått så fint i er lägenhet också.
Trevlig helg.Hälsa.
Kram.

2007-02-23 @ 15:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback