ont i halsen

Idag när jag vaknade kl 4a på morgonen höll min hals på att gå av.
Jag har så himla ont i halsen.
Känns som halsfluss men det kan det ju inte vara eftersom jag inte har några mandlar längre.
Första gången på ett år nästan som jag har ont i halsen efter operationen

Men jag ska ändå bege mig till matten tänkte jag mig.
Annars får jag ig.
Just nu håller jag på att laga lunch till mamsen och mig(matlåda till älsklingen)

Jag är så himla trött.

Jag tror min mor har det tråkigt här hemma hos oss. Just nu sitter hon och sorterar vårat berg av strumpor och sorterar dom. Sen så rotar hon igenom allt.
Och  ja jag tror hon har tråkigt.
varför skulle man annars vilja sortera ett berg med strumpor.
Tajzon är dock överlycklig. Dyker i strumphögen(eller sitter och tittar på vad den där tokan håller på med)

Nä nu ska vi se om pastan är färdig.

kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är det så här att jag måste ibland ha något att göra annars blir det tråkigt. Det är bra med lite terapiarbete. Mamsen

2007-03-06 @ 14:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback