resignation

Idag har jag varit måttligt trött.
Nu ska jag se på du blir vad du äter reprisen eftersom jag inte såg på det igår.
Tvingade med älsklingen på föreläsningen om motivation.
Du borde gått på den Jezzi men men du gör som du vill.
Hur går det med euofurin.

Själv har jag inte tagit mig tid till att titta utanför lägenheten idag.
Det verkar väldigt kallt ute.
Brrrr.
Man kanske skulle tvinga med älsklingen och slänga kartongerna från ikea grejorna.
Nu är det bara hallen kvar tatatadaaaammm.

Tajzon har tagit sin tillflykt till en flyttkarton ställd på högkant: JAG GER MIG JAG HJÄLPER VÄL TILL DÅ MED OM MÖBLERINGEN, mjaoar han resignerat.

Hoppas du har trevligt på Åland Mamsen
och krya på dig morfar.
Och hälsa svärfar och vovven från mig svärmor.
Och ska vi fika nästa vecka Anna G?
Och vill du gå o träna nästa vecka Mona?

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tajzon visar hur man ska leva,använd det som står ivägen till något skönt.lär oss att njuta.
Hoppas ni får en skön helg.
Kram.
p.s.tack för hälsningarna.

2007-02-02 @ 19:12:55
Postat av: Mona

Jag tränar gärna till veckan, jag kan både tis, ons och tors. Vad sägs om Aqua Box på tisdagkväll? (om du nu inte jobbar dvs)

2007-02-02 @ 20:33:37
Postat av: Anonym

Hej!
Mamsen hade det trevligt på Åland. Önskemålen inhandlade! Kram

2007-02-07 @ 12:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback