Godmorgon


Idag vaknade jag vid 4-5tiden och kunde inte somna om.
Jösses vad trött jag kommer att vara i natt när jag ska jobba.
Jag har bokat in mig på ett spinningpass til kl 11:00

Jag var hos Emma igår och gjorde en ny kostrådgivning och den var så himla bra.
SÅ nu är det nya tag igen.
Nu vet jag precis hur jag ska göra på natten när jag ska äta.
mumma....
och på morgonen när jag kommer hem =) Smoothie=)mmmmmm

Vi håller på för fullt att skruva ihop våra ikea saker.
Det känns så kul.

Jag och A vi skrattar som tokar och har det så bra hela dagarna.

Min kinamugg gick sönder i går. Jag är lite lessen över den det var bara örat men endå.
Man kanske kan proxylimma en mugg?

I dag är det minus 19 grader.
MINUS NITTON GRADER
vet ni hur svinigt kallt det är .
hua
LÄngtar efter våren

jag och anders

Kommentarer
Postat av: Svärmor

om 3 månqder kan vi kanske sitta ute o fika.Kram.

2007-01-24 @ 10:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback