Läskiga mardrömmar och böcker

USch jag har drömt sånna mardrömmar dom senaste nätterna. De är skitläskiga.
Jag fattar inte varför heller.
I natt drömde jag att jag vart misshandlad och sen att jag vart jättesjuk och fick ms.
Sen igår då drömde jag om att precis allting gick fel på en av de största dagarna i ens liv.

Helt sjukt.

Sen tycker jag att NI PERSONER SOM lämnar reklam på mina bloggkommentarer: SLUTA det uppskattas inte, är ni så jävla gamiga efter att få grejor. Pracka på dom på era kompisar istället för mig.
Jag vill inte ha dom!

Idag ska vi städa sen ska jag till lungan och jobba igen.

Jag har läst klart genom snö och aska nu av Diana Gabbaldon. Den var precis så bra som jag förväntade mig.
Jag hoppas det kommer en bok till i serien. Men det gör det antagligen inte.
Alla som inte har läst Diana Gabbaldons serier om Jaime och Claire Fraser rekomenderar jag det starkt.
Det är sju böcker. Främlingen, Slända i Bärnsten, Sjöfararna del ett , Sjöfararna del två, Trummornas dån del ett, trummornas dån del två och Genom Snö och Aska.

Dom är helt enkelt underbara.

Sen har jag börjat läsa Magdalena Graafs bok: Det ska bli ett sant nöje att döda dig.
Och den är riktigt bra. Jag tror den har nått med mina mardrömmar att göra.
Den är riktigt obehaglig på sina stunder.
Hua.... den borde ni med läsa.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Det har nog varit fullmåne inatt,har också haft en mycket orolig natt med underliga drömmar.Är vi i maskobi med nåt magiskt,kunde ju va positiva ting i så fall.
Ha en bra dag.
Kram.

2007-01-07 @ 12:39:13
Postat av: Mona

Jag har också drömt mycket inatt... jobbar du mycket i veckan? skulle vara kul att ses lite!

2007-01-07 @ 17:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback