snarkpelle

Jäkla snarkpelle!
Nu sitter man här igen och klockan är halv fyra på morgonen och inte kan jag sova.
För att det är någon hemma som snarkar så jag vaknar konstant.
Sen har katten varit på lekhumör i början av natten så då fick jag leta leksaker.
Jag är verkligen skittrött och han snarkar värre än  jag vet inte....en gnisslig blåsbälg som har slagit knut på sig själv.
Jag har försökt att putta honom ,väcka honom , vända på honom.

grrrrrrr och morrrrrr.

Så ska man jobba natt och då är det extra viktigt att få sova ut.

Det kanske är därför jag vaknar på nätterna för att han snarkar så högt....hmmm....
Jaja jag får ju i alla fall äta frukost med han på morgonen och det är ju alltid trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback