grinkärringen och häxan har tagit plats....jävla telefonsamtal som väcker en kl 7!!!!på morgonen!!!

Jag borde gå ut och röra på mig.
Men jag orkar inte. jag har inte varit utanför dörren sen i måndags(jo när jag ska till och från jobbet) Speciellt som jag jobbar ungefär 10 nätter på rad och då är det skitirriterrande.....
När man jobbar natt då orkar man inte sen har man det där jag går av 7på onsdags morgon och då är man trött så då sover man till tre och missar oprah(som de har lagt om till kl 11.30 de sv*n*n...)
Och sen på torsdagen då är man aldeles för muppig så då går man och lägger sig kl 21 oo tillsammans med älsklingen och vaknar runt 24.30-1oo varje gång.
Sen är man vaken till 4 och ser på film för man kan inte sova och om man ligger i sängen så väcker man anders.
sen vaknar man givetvis av att  pappa ringer.
Asså jag blir galen han borde ju se på min blogg när jag är ledig så att jag får sova ut.
Verkligen med tanke på att jag ska jobba natt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattten i natt.
Jag är måttligt sur.
MÅTTTLIGT:
det är inte uppskattat att ringa och väcka mig kl 7 på morgonen när jag verkligen  måååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååste
få sova ut.
och ja alla e a och å är medvetna bara för understryka hur viktigt det är att jag får sova.
Så nu är jag grinig idag.
Vilket inte känns kul
och så ska jag jobba hela natten och kommer givetvis inte kunna klara av att sova mer än en timme i eftermiddag.
Eftersom ungarna på gården kommer att skrika och härja och så blåser det som jag vet inte vad här uppe.
Jag blir helt enkelt GALEN.

Välkommen upp grinkärring nr 1 idag har du tagit plats i Ellinors kropp.

stackars anders.

Nä nu ska häxan gå och ta sig en kopp te med mycket honung och ta tajzon och sätta sig på kvasten och åka omkring och skrämma småbarnen till tystnad på gården.
(se på oprah alltså)

kram

Kommentarer
Postat av: mamsen

Skönt att häxan i dig vaknar bra, bra, bra.
från trollpackan i skogen

2007-07-06 @ 15:00:09
Postat av: Mona

Hoppas det snart känns bättre, jag lovar att inte ringa & störa! *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback