Haloj

kl är 3 på natten och jag sitter och surfar på min rast.

Idag har jag inte gjort någonting.
Vi åt laxknyten till middag och jag åt fil till frukost.
De har kommit med låglactose fil nu. Gissa om att jag håller på att föräta mig på det=)

Dörren in i datarummet hade blåst igen och gissa vilken tajzon som var fast.(han gillar att sova bakom bäddsoffan).
Och han hade hållt sig=)
Men gissa om det var en katt som rusade på katttoan när jag öppnade dörren åt honom.
Han var säkert därinne en kvart( jag han tvätta ansiktet, borsta tänderna och kissa, och då hade han inte ens kraffsat klart och kommit ut.) Han är duktig på att hålla sig våran kissemiss.

Stackarn.

Jasmine och Fredrik har tagit med sig regnrusket upp till norrland för hela dagen har det regnat.

Kram på er som läser....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback