Idag

Idag har jag inte gjort mycket.
Jag vaknade när anders satte på tv'n vid halv 6 suck...
Sen dess har jag varit vaken.
men inte gjort så mycket. Städat halva toan. Badkaret och tajzons hörna kvar.
Det är ingen id'e att ta badkaret innan jag ska städa tajzons låda för då måste jag bara städa om det.
Sen har jag diskat lite disk i diskmaskinen.
Ätit världens goaste lunch. Som anders tycker är apäckligt.
Pestopasta med  hericonverts och broccoli samt 4 hackade vitlöksklyfter....jummy *drömmer*
Sen kom anders hem och vi somnade. Han i sängen och ja i soffan och Tajzon på "sin" fotpall.
Han sov så lustigt han låg med ansiktet i tassarna och höll för ögonen.
Skitsöt.

Sen åt vi middag.
Och nu är det dags för kvällssurf.
Jag hoppas verkligen att jag sover lääänge i morgon.
För jag ska jobba natt i helgen på lungan.
Mycket jobb blir det.
Det är lite deppigt att inte kunna umgås med den man älskar när han är ledig och jag jobbar.
tur att det snart är semester.
Fast vi kommer nog inte träffas så mycket i augusti heller.
Med tanke på att jag åker till värmland och inte kommer hem föräns den 20.
Börjar jobba den23.
Så suck...

men vi får njuta av den lilla tid vi har tillsammans om dagarna.
Jag tror jag ska försöka lura med honom till iksu och ligga o plaska i badet någon dag när vi båda är lediga förhoppningsvis.

Jag ångrar lite att jag tog på mig det där hästpasset på söndag som personlig assistent nästa vecka
8-21 är himla länge.
Och man kommer inte därifrån heller.
Så jag vet inte vad jag ska göra under tiden.
Det känns jätte lääänge och jäääätte jobbigt.
Men jag får väl stå mitt kast.
Plus att det inte är fyskam att få extra pengar i slutet av augusti eftersom anders har " semester då"
Jag hoppas jag får en riktig fetinglön.
Fast det är inte troligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback