Svettigt värre.

Jaha så har jag varit och provat body idag.
Helt otroligt. Jag hittade en jättefin men fick jag den över röven var den för stor över tuttarna och tvärtom med en storlek mindre....
Så står man där i provrummet och håller på att svettas ihjäl i den kvava värmen som är här nere. Den är mycket fuktigare och svetten lackar, låren är aldeles klibbiga och man svettas ännumer bara för att man är nervös och vet att expediten kommer komma springandes och fråga " går det bra?" och det är ju deras jobb och de är jätteproffesionella och supertrevliga och vet behåstorlek och omfång genom att endast titta.
Som sagt de kan deras saker och det är ovanligt i dagens hypersamhälle där allt bara är sälj sälj sälj....
Fast för mig som har kurvor och valkar på fel ställen är det rätt hemskt.
Även fast jag vet att de endast gör sitt jobb och är super proffesionella.
Och gjorde allt för att man ska känna sig bekväm(yea right vad lätt det är, med mitt dåliga självförtroende...suck....
tur att inte mamma var med för då hade jag dött.
För hon hade bara slitit upp dörren på det där sättet som bara mammor kan göra.
Det vart en gördel det där med storbak och små bröst går inte ihop. Fast den är väldigt fin faktiskt.

Sen kom Anders och Dagny och vi åkte till kungenskurva. Och handlad en skrivare till Dagny.
Skor till mig jättefina. De kommer jag aldrig ta ut till skomonstret(Estrella) i varmvattnet...
En trådlös mus åt mamsen och nya sätesöverdrag till bilen. Som JAG installerade. Jag tror inte jag har hållit på så mycket med en bil i hela mitt liv förrut.Jag har dragit kablar till förbannelse och installerat färdigt anders supersterio och baslåda.
Han är litesmågrinig min gubbe...
Jag tror han har tråkigt. Han har glömt sitt älskade xbox och Dagny okuperar datorn och Allan tv'n.Så han har inte mycket att göra där ute i skogen(Sitter hos mamma just nu)
Fast jag älskar honom endå.
Det är supermysigt att bo ute i lillstugan. JAg älskar verkligen att sova där(i sängen med tjockare madrass) det är så romantiskt.....

kram på er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback