vart är kameran huphup

Idag sov jag till 14.00 gud vad skönt det var sen har vi varit och handlat på puls.
Inget annat att raportera.
Jo jag har beställt tågbilljetter til Värmland.
Men ingen hem.
Det kommer ta 14 timmar att åka hem från kära morfar. Buhuuuu.....
men det är det värt det var ju hur länge sen jag var där jag ska bara leta reda på min kamera. Jag hittar fortfarande inte den.
Och jag kan inte förstå det. Vi har ju städat lägenheten massor av gånger sen mamma var här.
Och det var då jag använde den senast.
Anders gnäller om att jag är slarvig och det kan jag ju hålla med om. men den kan ju inte bara ha försvunnit huxflux.
Jag har ju trots allt koll på vart någon stans jag har laddaren till den och dom två brukar sitta ihop som handen i handsken. Så jag förstår ingenting...

Jo jag hittade min kära almenacka idag puhuuu.....
Im happy.
Nu kanske kameran bara kan ta och dyka upp med=)

Kommentarer
Postat av: Mona

laddaren brukar ju vara den som lättast försvinner, vi har letat en liten gps här hemma... men häromdagen så hittade vi den! Så jag hoppas att du hittar kameran också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback