Vi var på bio igår

image158

Och såg tarantinos death proof. En typisk anders film.
Jag gillade ioförsig the girlpowerfaktor och det snygga filmformatet. OCH ATT man såg celuliterna på alla kändisflickor.
Det var helt underbart.
Anders älskade den. Men jag nja.....jag kanske måste se den igen för att forstå den riktigt.
Det var rätt bra dialoger i den.
En sak vet jag i alla fall. Jasmine och Fredrik skulle inte orka se klart den.
Även om slutet var askooolt och oförväntat.

Är på bättre humör föresten.
Anders bjöd på bion. Varmachips och dricka och så hade han handlat hem cider alkoholfri, eller äppeldryck med ciderkaraktär som det numera heter hihi, varm kyckling och potatissallad.
Undrar om han bara ville vara snäll eller om det var för att jag var grinig igår.
Jag gissar på alternativ ett.

Att jag är uppe så tidigt kl 05.30 beror på att någon viss människa snarkar och jag fick gå och lägga mig i vardagsrummet och solen behagar lysa in genom fönstret och rätt in i mitt ansikte.

Tajzon är nykammad och aldeles len. Men han har fått mjäll så jag vet inte vad jag ska göra åt det.
Får väl ringa vetrinären eller gå till djuraffären men då lurar de väl på mig en massa skit.
Hans nya kam älskar han fullkomligt.
Vi sitter på balkongen han och jag och han snurrar och kurrar och vet inte vad han ska ta vägen när han ser den.
Jätteroligt med tanke på att den förra ville han bara mörda så fort han fick se den. Det var bråk mellan han och mig varenda gång. Tur att Anders tar kloklippningen...
Det är tur att han betingar det med prytteln och inte med kamningen i sig.
Så nu har vi det störtmysigt och han hårar inte lika mycket eftersom jag kan kamma honom.
Pjuh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback