Cykla cykla cykla

Var och träna spinning idag vid lunch sen styrketränade jag efteråt.
Och när jag var så här duktig föll jag för frestelsen ikväll.
Det vart både Polly och hemmagjorda hamburgare med fullkornsbröd ioförsig.
hehe....

Men spinningen idag var helt underbar.
Så himla skönt att vara igång igen.
Jag funderar på att cykla tjejtrampet i år....eller nästa beror på när det är.
Då cyklar man runt hela umeå=)

Jag gillar verkligen att cykla. Det är helt underbart.
Jag skulle bara vilja ha en ny cykel....

Den är ju rätt gammal min cykel och för långt till styret för mig.
Jag har haft den sen jag var 11 år.
Den har varit med om mycket med mig.
Blivit påkörd utan för St:a Ragnhilds och cyklat runt Åland tillsammans.

Det är så roligt att cykla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback