Handout !!!

Jag måste ge en handout( eloge) till Tobias på jobbet!
Även om jag har jobbat natt i natt och var jätte trött när han ringde och väkte mig vid halv ett.
Så gjorde han helt rätt.

Det är bättre att veta i tid.

En att folk ringer vid 16-18-19på kvällen och tror att man ska ställa upp även om man varit uppe sen bitida morgon.
Och ja det finns alltid undantag vid regeln, se magsjuka, brytna ben etc...

Så det är klart jag ställde upp idag, inatt menar jag.

Så ring tidigt även om det är frågor om att jobba natten.
För då hinner man gå o lägga sig o sova en bit innan arbetspasset. Man hinner oxå ta sig till arbetspasset.
Vilket kan vara en fördel.

Så folk är ni förkylda ring på förmiddagen(innan kl 12-14.30isch) samma dag eller kvällen(kl21-23isch) innan när ni vet att ni jobbar natten efter och inte 17-19 på kvällen samma dag.
Jag blir på så fantastiskt mycket mer samarbetsvillig då och ställer upp om det går, om jag får veta det i tid.

Så  Tobias på jobbet bra att du ringde och väckte mig så att jag vet att jag ska fortsätta sova och jobba i natt.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

hänsyn o omtanke vilken gåva,tänk om alla tänkte så vilket liv vi alla skulle få.
kram.

2007-03-10 @ 09:56:00
Postat av: Mona

Du har blivit utmanad! Läs mer i min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback