Jag har blivit utmanad! av mon.blogg.se

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange dessa regler. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1.  Jag har en förmåga att ta kort på allt och alla.
2. Första gången jag vart kysst var på en scen på Malta inför 300personer och jag var 16år gammal.Hemskt äcklikt och när han försökte sticka in tungan då bet jag han. Nu tycker jag det är supertrevligt. Men det är nog för att min sambo är underbar på att kyssas.
3. Jag sorterar godis. Först i de olika sorterna. Sen räknar jag dom i högar. Är det någon godissort som har fler godisar än någon annan sort äter jag upp dom så att alla högar är lika stora. Sen delar jag upp högarna i nya högar med en godisort av varje, lägger dom i rader och äter upp en rad i taget. När det bara är jag och älsklingen hemma.
4.Jag har cyklar runt Åland, och bestigit Glen Nevis.
5. Jag har spelat tvärflöjt( I orkester) För Göran persson, frankrike och greklands president samt invigit en park i Göteborg.
6. Jag är trött utan smink. Det känns som jag fortfarande sover om jag inte får sminka mig med eyeliner, ögonfransböjare och maskara och kajalpenna. Jag sminkar mig tom när jag ska jobba natt kl 20.00på kvällen.

Jag utmanar Ladyj.blogg.se och annagimbergsson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du antog utmaningen!! Visst är det kul att läsa om folks underligheter?! Intressant att läsa om hur du sorterar godis och för vilka du spelat tvärflöjt! Kan tillägga att även jag spelat flöjt som liten, blockflöjt och altflöjt!

2007-03-11 @ 22:24:22
Postat av: Mona

Roligt att du antog utmaningen!! Visst är det kul att läsa om folks underligheter?! Intressant att läsa om hur du sorterar godis och för vilka du spelat tvärflöjt! Kan tillägga att även jag spelat flöjt som liten, blockflöjt och altflöjt!

2007-03-11 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback