Prima skinka, japp japp, bara skinka, japp japp...

Med lila tånaglar och kortare hår, myyyycket kortare hår, känner jag mig faktiskt väldigt motiverad.
Jag ser ett mål, en lösning och en vinst.
Jag har nog inte riktigt gjort det innan. Bara sett hinder där framme i horisonten.
Ett obestigbart berg som inte går att komma över, för det är för brant för jobbigt, för jävligt.
Men nu känns det inte förlångt borta.
Även om det är en låååång väg dit.

Det är första gången på länge jag har nått att sträva efter som känns uppnåeligt.
Det känns verkligen som allting kommer att lösa sig,
vad har nu all pessimissm tagit vägen i mig?
Den försvann nog med håret antagligen.

Även om jag vaknade 3,30 nu på morgonen av att näsan var däpt och jag inte kunde andas så känns det riktigt bra faktiskt.

J: du borde varit där igår, det var revolutionerande, åtminstone för mig.

Jag gjorde matteprovet igår på sannolikhetslära. Det kanske inte gick med flying colors, men jag hoppas i alla fall att jag får godkänt. Det var nog sista frågan jag rök på rejält. Jag kunde verkligen inte den.
Men det var inte så farligt. Känns som jag kommer kunna klara det med.
Jag är faktiskt imploderad av mig med ett huvud stor som en fotboll och bara fylld med snor går det knappt att tänka.

Jag ska snart söka in på högskolan så fort dom öppnar upp studera.nu.
Det blir antingen umeå(Jezzi minst tre år till här uppe alltså) eller i Karlstad på distans.
Stockholm var bara att glömma.Där hade dom way to high intagningspoäng för den utbildningen jag vill gå.
17.75 i betyg och 1.6 i högskoleprovet GAH! säger jag bara
I umuå(norrländskt vis) så var det 13.3 och 0.6 i högskoleprov. Gissa vem som har 0.8 i högskoleprov och 13.1 med mina gymnasiebetyg. Dom där mvgna och vgna från mimer är inte ens inräknade.hehehe
Och i karlstad var det 14.46 i betyg och 0.5 i hp.
Prima skinka, japp japp, bara skinka, japp japp( inga assosiationer till lejonkungen här inte)

Så jag sellar mig nog till skaran av fattiga studenter till hösten.
Älsklingen ska bara få jobb efter skolan först.

Bild på nya frisyren kommer så fort han som ligger och sover i sängen(så himla gott, han är verkligen söt sovandes) har fixat så jag kommer in på fotot från min dator och jag har orkat krypa under och stoppa in usb kabeln till min k800i.

Underbart att vara av med riset i nacken. Hur kommer det sig att så fort mitt hår blir längre än till nedanför örona så bildar det dreadlocks i nacken hur många gånger per dag jag än kammar det?

Kommentarer
Postat av: Mona

Spännande med ny frisyr, hoppas det snart dyker upp en bild! Hoppas det kommer gå bra med studie-ansökan också!

2007-03-03 @ 12:29:39
Postat av: Svärmor

Tänk vad lite extra ljus,lite aning,kanske lite fågelkvitter,en doft av något som kallas vår,kan göra med oss.
Ny frisyr ,lust att måla naglar,en extra promenad.o lite extra gym.
Lycka till med vårlivet.
Och lycka till med dina studier,vad du är duktig.
Kram.

2007-03-03 @ 22:43:25
Postat av: mamsen

Blev du finare? Oh vad jag är nyfiken. Kram

2007-03-06 @ 14:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback