semesteransökan

Usch vad jag är trött.
Jag vaknade nyss. Så det blir en prommis istället för att träna på gym för mig idag.
Jag har bokat in mig att träna på torsdag med istället.
Så jag jämkar upp för det hela.

Jag har gått ner 8a hekto på en vecka. Vilket är över förväntan känns bra.

Dom har hållit på hela dagen att frakta bort tösnö från våran gård. Och det är inte lätt att sova när det låter som någon skrapar ur hjärninnehållet ur mig.
Riktigt risigt.

Men det är väl bra att de gör det så det slipper att bli sjö utanför porten.
Men måste det vara så förbaskat högljut.

jaja vad är en bal på slottet.
Jag ska lämna in min semesteransökan idag. vet itne hur jag vill vara ledig.
Fick reda på igår att det skulle vara inlämnat idag.
De är bra på att framföra information till oss på jobbet=(

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback