Älsklingen är sjuk

Igår när jag kom hem från el stockholmo så möts jag av en hes hals.
Han är verkligen sjuk.
Jag gick och köpte 2 l glass, vanilj med chokladkross och han rörde den inte ens.
Han ville inte ha.
Så ont har han i halsen.
Och i morse när jag gick in i badrummet( han är inte miljömedveten när han är sjuk han bor i det där badkaret!)
så gick jag in med en skål med glass åt honom.
Då tackar han nej igen.

Så han är verkligen sjuk. Och inte sov vi tillsammans heller.
Vill inte riskera att få någon hemsk infektion det första jag gör.
SÅ nu väntar vi på att klockan ska slå åtta så att han kan ringa till vårdcentralen och få en tid hos doktorn.
(har vita fläckar i halsen)
Stackars min hubbyimage120
Ungefär så här ser han ut. Fast detta var ju när estrella var bebis...


kram på er

Kommentarer
Postat av: svärmor

vilket mottagande,hälsa gubben att vi tänker på honom,hoppas han fick tid idag på vårdcentralen.
bra att du hade kul i Stockhom,väntar med spänning på bilderna.
Kram.

2007-05-08 @ 09:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback