Martin Stenmarck och jag

image124
Lisa i motljus från hotellet


image127
Martin Stenmarck jobbar

image125
David(martins bror) jag och Martin

image126
Suck....martin jobbar

image128
Det dom är här för att göra spela för oss=)

image129
Sen vart det utgång för mig o Lisa....


Jag åkte natttåget ner. Skittråkigt för jag var appigg eftersom jag hade jobbat natt och jag frågade damerna om det gick bra att jag läste ett tag. Och de sa de att det gjorde det.
Men dom gick och la sig på en gång(vi sov i sovkupë) efter en kvart började man höra suck och pust och stön från närmsta grannen och vrid och vänd ovanifrån.
Så då gick jag därifrån och tänkte jag måste få lite sallad i maggen( eftersom en viss dam vänder på dygnet när hon ska jobba natt)
Vid ett tiden somnar hon så då entligen och vaknar kl 7.00.
Har packat en aldeles för tung väska.
Pappa kommer och möter mig och frågar om jag ska hänga med han , min farbror och alla barnen till Kolmården.
Jag tackar vänligt men bestämt nej. Jag vet precis hur det blir.
Då kommer jag komma försent till incheckningen och aldrig få möta MArtin Stenmarck eftersom min pappa alltid är sen.

Han skjutsar mig till Nacka och jag står utanför Lisas dörr vid nio. Hon är på Californien tid och släpper in mig och går o lägger sig. Jag somnar med. Eftersom jag oxå håller på att ställer in mig.
Kl 15.00 är vi vid hotellet och checkar in.
Jag badar i ett jättelyxigt badkar och tycker mig känna röklukten.
Det piper två gånger någonstans ifrån rummet.
Jag klär på mig o sminkar mig och vi bestämmer oss för att gå ut o äta på donken.
Då står det massor med brandbilar utanför hotellet.
Aha tänker jag och Lisa.
image130
19,30är vi vid kungsgatan och blir insläppta på Blue moon bar.
Vi går upp och hänger av oss jackorna
Går ner till en privat bottenvåning.
Får champagne och sätter oss och pratar med de andra tjejerna totalt är vi 16 stycken.
Champagnen flödar och glasen fylls.
När vi minglat klart får vi gå till bordet och äta jättegod biff med någon slags potatisgrejs och bearnessås.
Vi får vin och fylla i ett frågeformulär.
Martin är sen och kommer insusandes mitt i middagen.
Han tar alla i hand och presenterar sig.
Inte bara snygg artig oxå.
Vissa damer på närmare 40strecket i åldern har fått i sig för mycket vin och börjar med kiss och bajshumor och drar dåliga sexskämt.
Jösses. Bara för att man är från landet och medelålders behöver man väl inte bete sig som 14 när man fått lite champagne i kroppen.
Jaja men i alla fall . Martin satt nästan bredvid mig. Det var en tjej precis bredvid sen var det han.
Han var riktigt trevlig måste jag säga.

VI fick en signerad skiva , tröja och två biljetter till ladies night han skrev autografer och sen fick vi gå på nattklubb. Däräven alkoholen var gratis. Viktoria Tolstoy uppträdde där. Så det var supertrevligt
image131
Det var verkligen superskojjigt.

Kram och mer bilder finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback