Min hubby

Usch vilken jobbig vecka. Jag jobbar natt och Anders kväll.
Så jag ligger och sover när han är hemma och är vaken när han jobbar, och är på jobbet när han sover.
Så vi träffas inte mycket.

Idag när jag låg och sov så smög han sig in i sovrummet och gav mig en kram och en puss och sa att han älskar mig jättemycket när jag låg och sov.

Det var fruktansvärt mysigt. Även om jag gjorde det i sömnen.

Men jag saknar min hubby något förfärligt

Det är tur att jag är ledig i morgon.
Och på torsdag

men i morgon ska jag på ett möte vid 13,35 så jag kommer inte att få sova särskillt mycket sen är det tjockisträff vid 18:00
Så jag kommer inte träffa honom i morgon heller föräns han kommer hem vid 24,00.
Men på torsdag då du då ska jag träffa min älskling.

Sen är han ledig fredag lördag och söndag. Gissa vem som jobbar natt de nätterna.
hehe...
Men det kanske är bra. De veckorna han jobbar dag är jag ju ledig för det mesta.

Kommentarer
Postat av: Mona

Visst är det trist när man går om varann mycket, känner igen det. Igår när vi hade p-möte i chefens lokaler på storgatan, så träffade jag på Maria -du vet hon vi hade innan Ann dök upp. Kul att träffa henne igen!

Postat av: Mona

förresten, är det ok att jag länkat till din blogg från min bloggsida på zoomin? Vilket länknamn ska jag skriva? kram

2007-05-16 @ 09:59:23
URL: http://mon.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback