nervös

Ja då var man på väg till sthlm då. Är aptrött fick ju jobba extra i natt.
Det är verkligen superstruligt på jobbet just nu.
Det är en miljon människor som slutar eller är sjuka.
Då blir man ju inbeordrad.
Det kanske inte alltid är superkul men det ger pengar i plånboken.

Men i helgen är jag inte anträffbar. Är i sthlm och äter middag med Martin Stenmarck....
på stureplan.
Och jag är verkligen inte en stureplansbrutta.
Har riktigt ont i magen.
Jag har packat hela väskan full med partykläder för jag vet inte vad jag ska ha på mig.
Tur att Lisa finns i sådana lägen.
Hallelulja.

Det ska bli riktigt kul att bo på hotell.
det är ju inte lika skruttigt som hotellet på Malta med kackerlackor urkrypandes från toaletten med galler för fönstrena och dålig service. Eller ett hostel i Scottland med våningsängar med haschrökande italienare runt hörnet...
Utan det är clarion hotel i Sthlm. Jag undrar vart det ligger?
Får förlita mig på Lisa där.

Jag har i alla fall snyggskorna med mig som jag kan gå i.
För jag vill inte snubbla.

Tack snälla Jasmine o Fredrik för att jag får låna kameran.
kan inte förstå vart jag har gjort av den.
Jag som har en kameralåda och allt nu.
Men men.
Jag kanske kan få Anders att rota reda på den nu när jag är borta i helgen.
Jag undrar när man kan börja plantera blommor på balkongen.

Har ju äntligen fått en balkonglåda( bild på den tomma lådan kommer inom kort)
Tajzon har separationsångest tror jag.
Anders kommer nog bara tycka att det är skönt. Han sitter vi datorn med något gammalt krigsspel från dackefejdens dagar typ.

Jag är skitnervös. Jag är som en himla fjortis. Men han är ju så snygg!!!! SÅ SNYGG!!!
Ja just ja jag ska ta med mig lite papper och pennor så jag kan få autografer till dom som frågade efter det...hehe....

kram på er

Kommentarer
Postat av: svärmor

Lyckliga du,själv sitter jag o lyssnar på ring så spelar vi o du vaknar upp på ett hotell i Stockholm.
Det är dig så väl unt,njut i fulla drag,lyssna så öronen står rakt ut på Stenmark,o atmosfären runt om.
Detta kommer du att kunna känna av o leva på länge.
Kram

2007-05-05 @ 09:03:25
Postat av: Svärmor

Lyckliga du passa på o njut,låt öronen stå rakt o njut av atmosfären,koppla av på hotellvistelsen
Det är dig så väl unnat.
Du kommer att leva på minnet av det i en lång tid.
Kram

2007-05-05 @ 09:10:40
Postat av: Jezzi

jag sitter här hemma o väntar på en rapport =) Med bilder o allt.... skynda dig hem nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback