Stackars Pringle

Oj vad jag har sovit sisådär. Vaknade av att Estrella hade hoppat över grinden och kom o la sig i sängen hos mig.
Jag trodde det var tajzon för hon gjorde precis som honom.
Kom först på högersida ben. Snurra ihop sig imellan mia fötter och bestämde sig sen för att krypp upp under täcket på högersida och kurra ihop sig vid ansiktet.
Så när jag väl titta upp( storlekskillnaden var märkbar men  när man drömmer drömmer man) så mötte jag av ett stort lurvigt gult ansikte istället för lille Tajzon. Gissa om jag var förvånad.
hehe....
Sen somnade jag om.
Några timmar senare väckte hon mig igen.

Igår kväll var vi ute och gick med hundarna upp för berget och Pringle den stackaren är hård i magen.
Sen upptäckte hundarna älgarna på åkern.
Så då fick esterlla gå in.
För vi var tvungna att ja jag har för stor integritet för stackars Pringle för att skriva det här.
Men Jasmine och Fredrik, han saknar lite hår om jag säger så...
Inte så mycket men lite grann....
Vi var tvungna det gick inte annars.

Men han verkar inte lida för det.

Nu ska jag ner och äta frukost som anders har gjort åt mig

Puss och Kram Olsbo gänget, mamsen, papsen och alla andra som läser min blogg

Kommentarer
Postat av: jezzi

Hoppas det går bra med vovvarna! VI har tur som har er :)
kram

2007-05-19 @ 09:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback