I helgen vart det inte ledigt det vart jobb

Jag har jobbat två helger innan den här helgen och såg fram i mot att vara ledig.
Men icke.
Jag vart utbeordrad kl 19,55 till att vara på jobbet 21.00.
Suck.
Sen jobbar jag ju de två kommande helgerna.
Så det är fem helger på raken.
Jag var så förbannad.
Men jag fick ju gå på rusta ett litet tag i alla fall och köpa kattsand till katten på Willys,
Men hela helgen blir ju förstörd.
HELT FÖRSTÖRD:
Gårdagen sov jag till14.00 sen så kunde jag ju självklart inte sova på natten och hade ont i magen så jag var vaken till 3.
Det känns inte kul att det alltid blir jag som blir utbeordrad.

Vi åt lamm igår. det var väldigt gott.
och sen åt vi morots och gurkstavar med dipp till snacks på kvällen.

Bilden är från Dagny och Allan i Olsbo.
image324

image325

image326

Kommentarer
Postat av: svärmor

Så vintrigt har vi ännu i Olsbo,och mer snö på gång.
I morgon ska jag bli positiv,och lära mig söka jobb.
Kram

2007-11-11 @ 19:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback