Jag tänker sluta svara i telefonjäveln

Så är det bara jag är så jäääävla förbannad och besviken.
Helvete oxå.
FANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFAN

och nu skiter jag i vad ni tycker jag har för språk även om det låter otrevligt.

Jag har fanemig blivit utbeordrad igen.
JAg blir totalt helgalen.
När man entligen är ledig och har något jävla skit planerat och ser fram emot en rolig dag ska det där helvetes jobbet ställa till det för en.

JÄVLA PISSKIT!

Jag ska sluta svara i den där himla telefonen.
FAN vad less jag är
och så säger chefen:
Ja men då får du väl bli egen företagare då och kunna jobba när du bestämmer det men som anställd har du en SKYLLDIGHET att ställa upp och arbeta.

PÅ min jävla lediga tid.
Jag ska åka ner på stan och köpa vin till helgen och vara plakat så de inte kan ringa in mig
så det så
Så jag ska dricka vin och gå ut på långis med pringle fanta och anders ihelgen.
Och plinka guitarhero och se på vin.
Jag ska ta mig ett glas till frukost fanemig.
Då kan de inte göra ett skit!
'För inom vården får du inte vara påverkad och jobba så det så!

Tänk att man ska behöva ta sådana drastiska åtgärder som att supa fast man inte vill det för att få vara ledig någon jävla gång.

HELVETE OXÅ!




Kommentarer
Postat av: guess who :)

"Och plinka guitarhero och se på vin."
Titta på vin låter inte så skoj :)

Postat av: Jezzi

Man måste ju inte dricka vin för att säga att man e påverkad =)...

2007-11-27 @ 16:43:03
URL: http://ladyj.blogg.se
Postat av: mamsen

Hej hjärtat!
Finns väl bättre trix. Svara inte i telefonen. Säg att du är sjuk. Ska om beordra in dig ska du ha mer lön. Prata med facket. Jag vet dom som har fått dubbelt så mycket betalt för att gå in extra.
Kram mamsen

2007-11-27 @ 17:19:32
Postat av: svärmor

livet är grymt,men inkommederingen borde ju gälla mer än dig,har de andra alltid giltiga skäl.
köp billigaste vinet och ha det hemma låt Anders svara och då hinner du ta en klunk innan du svarar så ljuger du inte.skit ska med skit svaras.
tänker på dig.Kram.

2007-11-27 @ 19:20:04
Postat av: Mona

lider verkligen med dig... din chefen låter ju inte mänsklig för fem öre, kram! Tycker också du ska inhandla lite vin!

2007-11-27 @ 21:47:40
URL: http://mon.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback