Julpysslande

image336

Så här fint vart vardagsrummet=) Ser ni glittergirlangerna de fina kuddarna och min nya duk=)
Jag ska bara införskaffa långa ljus. De är helt slut. Förstår inte vart de har tagit vägen.
kan de ha använts upp förra julen? Hmmm...

image337

Köket där jag håller på att slå in julklappar. De på bilden är en till morfar(den övre) och en till Anders( den undre)
Och julstaken som står på kattensklöslåda är det inte några lampor i.
Jag ska fundera ut vart jag ska ha den.
en av de röda jusstakarna har gått sönder.
Suck vad tråkigt.
Så nu kan jat inte ha i båda köksfönstrena.
Men det gör kanske inte så mycket.
och jag måste skarva sladden till stjärnan i fönstret.
Men det tror jag anders får göra=)

Kommentarer
Postat av: svärmor

Visst är det härligt med allt ljus i fönstren,bra att Anders inte fick som ville ,sa nämligen att inget skulle komma upp förrän tidigast nästa vecka.
ha en bra helg.Kram

2007-11-30 @ 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback