Morgonpromenad

image319

Jag och Anders har börjat ta morgonpromenader. Det blir den tredje denna vecka.
kl 07,24 var vi utanför dörren och gick några kilometer.
Runt Umedalen. De har byggt jättemycket här omkring så det finns mycket att se på.
Det är runt 5 minusgrader ute.
Fast det är skönt att promenera ändå.
Även fast det är snorhalt.
Och att anders får hålla mig i handen ibland för han tycker att jag går för långsamt.
Konstigt då han har ju en halvmeter längre ben en mig, då kan man ta mycket längre steg.

Nä nu ska vi äta frukost och se på morgonnyheterna på tv'n.
Kramis på er

Kommentarer
Postat av: svärmor

Härligt,va bra gjort av er.
akta er för snubbelben bara.
här kom det lite pudersnö inatt men nu regnar det bort,men snorhalt.
Kram

2007-11-07 @ 11:49:15
Postat av: johanna

va mysigt! björn hatar att promenera så jag får klara mig själv!

2007-11-07 @ 14:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback