Träningsfunderingar

Jag var o träna igår och i förrgår jag funderar på att träna idag, men vet inte om jag orkar.
Jag borde men orken.
Fast igentligen skulle jag nog ta o ge mig lite jävlarannamma med.
Hmm.
Vet inte.

vattengympa 45 min 17.30-18.15
eller
afropowedance 30 min 18.00-18.30

och jag jobbar ju trots allt ikväll.
Jag vet inte hur jag ska göra.

För med dusch och dylikt är jag klar ca 18.35 med vattengympan eller 18.50 med afron.
Och jag ska ta 19.55 bussen.
Och jag skulle vilja vara lite hemma innan och så måste jag stoppa något i magen med och det måste tillagas.
Jag önskar att de hade något pass som började kl 16.00 eller 16.30 det vore helt perfekt.
För då skulle jag vara vaken och kunna träna på lagom tid och hinna äta utan att känna stress.
Tom 17.00 skulle funka.
Jag kanske ska ta o styrketräna.
Jag förstår inte varför jag har så mycket imot det.
När man väl kommer dit är det ju inte så farligt.
Fast det är rätt tråkigt.
Jag kanske lär mig tycka om det.

hoppas jag.
Ja det får nog bli styrketräning då kan jag ju gå nu och vara klar om en timme.
så jag är klar till 18.00 och får åtminstone nästan två timmar hemma.
Ja så får det blir.
Det blir styrketräning idag...ouff...
kanske ska pröva mig på att jogga på the horrendus bandet med.

eller så blir det lite pilates hemma något ska det bli i alla fall...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback