Jäkla tvättstuge terrorister!

Jag fattar mig inte på mina grannar och det måste vara NYA grannar för det har inte varit så här på de snart tre år som jag har bott här.
Det började i sommras.
Det är någon jäkel som snor våra tvätttider.
HELA TIDEN
Förra gången när jag skulle ner o tvätta så är det en ny insatt maskin på 40 min kvar innan den är klar.
Då sket jag i det. som jag brukar göra.
För det är inte alltid kris när man tvättar.
Men denna gång. Jag kommer ner 3 min i 17,00 och det står 38 min kvar på maskinen.
En tvätt tar ca 40-50 min....
Då är det någon jäkel som har stoppat i på min tvätt.
 Denna gång när det verkligen var kris.
Ja då stängde jag av deras tvätt och la den blöt i tvätthon. Jag hade god lust att lägga den på golvet i en stor hög...men då blir det väl antagligen jag som får torka upp det...så det gjorde jag inte.

JAG BLIR GALEN!!!!
De är hur många lediga tider som helst. Passet innan oss var ledigt.Hela nästa vecka var ledigt!
Måste de sno just vårat pass!

VI har två tvättstugor för ett hus med 4 våningar och varje våning har 5 lägenheter.
Det blir mycket ledig tid.

Så nu skrev jag en lapp där det stog att jag skulle uppskatta om de kunde boka egen tid i tvättstugan istället för att sno våran. ...

Nu får vi se om de är borta ur VÅRAN tvättstugetid innan jag kommer tillbaka ner.
MORRRRR......
image288

Kommentarer
Postat av: svärmor

om du visste vad glad jag är att slippa boka tvättstuga,det var ett ständigt sätt att bli nästan osams på,och ingen ville visa hänsyn.
vi hade ju som väl var riktig nyckel så ingen kunde gå in och stoppa i ,men man glömde hänga ner nyckeln ,så då var det bara att ut och leta vem som hade nyckeln,
stå på dig ,visa vem som har rätt.
Kram.

2007-09-30 @ 17:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback