Vi har varit till Luleå på Ladies Night

image259

Jag och Jasmine har varit till Luleå och bott på Hotell och gått på Ladies Night.
Vi åkte på fredag morgon och kom hem idag.
På fredagen åt vi på Kina restaurang och tog deras Buffe. Så köpte vi hårfärg på H&M.
Den var skitbra.
PÅ kvällen badade vi bubbelpool och jag har inte längre ont i mitt ben.
Musklerna slappnade väl av eller nått.
På Lördagen färgade vi som sagt håret och bara hade en mysig innedag.
Jasmine klippte mitt hår. TACK SÅ MYCKET DU ÄR EN ENGEL.....
Med hotellfrukost och gjorde oss iordning för kvällens strapatser.
Vi tog taxi dit som var förbeställd.
Det hela började lite halvtaskigt. De hade 20 kr  i Inträde och jag hade bara 15.
Och de kunde inte bjuda på en femma vid ingången så då skulle jag få gå och ta ut pengar i baren. Men den schyssta barkillen bjöd mig på en femma och sa ja då får det väl vara minus i denna kassa då. Skitsamma.
Varsegod.
*Guldstjärna till honom*
Vi fick en fördrink av asticinzano.
Så satt vi ner och fick en skaldjurstallrik så nu har jag ätit både krabba och hummer, blåmusslor, räkor och kräftor.
Det var supergott med hummer och rätt gott med krabba.
Blåmusslor var ingen hitt. Men skulle det inte finnnas någon annan mat skulle jag väl äta det igen.
Till det fick jag och Jasmine dela på en riktig flaska Champange.
Så nu har jag blivit full på champange.
image260
Det var lite förchow med vinnaren av danska idol.
Han sjöng fantastiskt bra men pianisten hade så leenraspigröst så jag fick gåshud ojoj....
De hade lite spex med några ur publiken och det var någon som van 5000kr i sj biljetter...
image261

Sen började det hela....det var underbart. Oj vad han är snygg och så fick vi ju se måns med...
Större delen av showen var bra. En del saker bra en del inte så bra.
Det  var lite halvpinsamt för Martin och Kjell grovhånglade och kjell tog martin på bollarna....
asså jag skojar inte...hela paketet i handen.
Jag har en tungkyss på video.
Så jag kan bevisa det....
image262
MItt dreggelobjekt......
och finalbilden
image263
Sen kom Måns....

image264
Jasmines dreggelobjekt....
hehe.....

Det var en hellyckad helg....


Kommentarer
Postat av: Jezzi

Fin fina bilder =)
Du ska få skicka allihop till mig nångång när vi e online samtiidgt!
Kram o tack för en trevlig helg - det måste vi göra om!! =)

Postat av: Svärmor

Vilket kannonbra kort på dig och Jasmine,syns att ni hade trevligt.
Kram

2007-09-10 @ 10:32:11
Postat av: mamsen

Hej hjärtat!
Vad kul du/ni verkar ha haft. Blir riktigt avundsjuk. Vill också va med och dreggla!
Kram

2007-09-10 @ 14:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback