Har vi snödroppar bakom huset?

Hade jag ingen aning om. Men nu ska jag ut o flukta efter blommorna. Jag måste bara hitta min bluetoothdongel så jag kan lägga in korten.
Mobilen är full nämligen och jag vill ju inte radera när det är så många kort som inte är inlagda.

Igår var vi på skitjakt jag och anders. Verkligen skitjakt.
Det stank skit och våran brunn är full och inte en aning om var vi har den.
Så vi var o grävde i snön och isen.
Anders hittade den.
Jag har inte varit ute så mycket. Mest för att hämta ved och hämta posten.
I förrgår böt vi framrutan på bilen och igår besiktigade jag den.
Det var bara en lampa som var trasig.
Så den ska bytas. Men annars är bilen helt okej att köra med.
Var lite halvnervös.
Hade åki av infarten och fastnat dagen innan.
Jösses om jag var arg.
Fick gräva ut bilen aldeles själv...mutter mutter....

Idag ska jag ta mig ut på en promenad.
och sen ska jag leta efter dongeln.
Vilket ord dongel...det låter som ett annat namn på en jaaa...hrrrm.... eller så är det bara jag som har snuskig fantasi.

Nä nu ska jag äta lunch innan de stänger av elen igen.
Det var elavbrott igår och de sa att de skulle stänga av elen vid ett.
Så det är väl lika bra att göra lunch medans man har el här på landet.

Jag såg älgarna igår fick tom ett kort på dem. Fast man ser inte så mycket kan ju inte zooma in med kameran på mobilen.
Och min lilla kompaktkamera har blivit för gammal och gått o dött.

kram på er...
och JOF vill ni träffas o fika någon dag`?

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Jag hade tänkt komma förbi i helgen igen o riva lite mer väggar i "mammas" rum :)
Kanske vi kan hitta på nåt efteråt? eller jobbar ni?

2008-04-10 @ 17:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback