hmm jag undrar vem som var i skåpet...

jag målade innuti kökskåpet ovanför micron häromdagen och för att låta färgen torka hade jag skåpluckorna öppna.
När jag dan efter gick för att se om färgen hade torkat hittade jag konstiga tassavtryck. Rätt stora sådana med.
efter ett fyrfota djur som hade tassat på den nedersta hyllan och förstört målningen. Inte för att det gör så mycket med tanke på att jag ändå skulle måla en gång till men endå.
Jag gick för att leta reda på boven som bara kurrade och tittade oskylldigt på sin matte.
hehe han såg ut som matte när hon precis hade målat med vit färg i pälsen.
Jag hoppas bara att färgen inte är giftig med tanke på att han hade slickat bort färgen från tassarna.
Han går och öppnar alla skåp här hemma.
Jag fattar inte...
Men men...

jo.. jag fick tag på sjukgymnasten idag i alla fall.
Jag ska dit på måndag och har fått några övningar jag ska göra tre gånger om dagen.

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Haha... vilken buse =)

Vänta bara tills dom 2 stora fyrbenta kommer nästa vecka... blir till att sätta in dörren i hallen igen kanske ;) annars blire stoooora tassavtryck =)

2008-04-17 @ 18:23:57
Postat av: svärmor

den man älskar den agar man,eller hur det nu var,har aldrig trott på det,mycket bättre om man orkar se det roliga i det hela,för visst är de underbara våra kära husdjur.
Kram.

2008-04-17 @ 20:53:04
Postat av: Mona

Det kanske får bli en dekoration med tassavtryck??! Så bra att du äntligen fick tag på en sjukgymnast! Är du sjukskriven nu eller? kram

Postat av: johanna

hihi! så gjorde våra katter också...eller rättare sagt, betty ramlade ner i färgburken!

2008-04-19 @ 18:42:28
URL: http://jo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback