kort sa snön

Jag är ledig! Jag har tagit ut mina komptimmar på ledighet!
Jag kände att jag behövde helgen ledig.
Men Anders jobbar söndag.
Så det är bara att titta förbi.
Fast vi ska på bio på lördag kväll...
Så innan 7 skulle vara finfint JoF

Igår så blåste det snöstorm här. så de där snödropparna har nog gått o frusit ihjäl. Eller så är dom i alla fall översnöade för jag såg inte en enda.
Jag var inne i "gammhuset" och kikade.
De är en barnkammare på övervåningen. det är himla koolt. För det är som de har byggt ett hus innuti huset. Med tak och allt.
Vilka ideer dom hade förr i tiden.
Så man kan gå runt det lilla huset innanför det stora huset.
Haha...

I morse vaknade jag av att Tajzon låg och snarkade över hela mattes säng och matte hon låg på husses halva. Så han låg nästan utanför.
Hehe...det där med att köpa ny större säng kanske inte är så fördelaktigt för Anders trots allt. Fast Tajzon har fått det bra.
Den är lite för hård sängen. Men jag tror att om man hoppar lite i den eller nått så blir den mjukare.
För annars kommer jag att vakna stel i ryggen i en evighet.

Appropå gammhuset så hitade jag massor av säckar med frön i. Har ingen aning om var det är för frön.
Men jag kan ju testa att odla lite så får jag se vad som är i påsarna.

Idag har jag personaldag så vi ska till ryttaren i umeå och sitta och prata kommunikation.
Jag har ingen lust att prata om kommunikation.
Men men det är väl bara att hålla godmin i ett rävspel.

Jag måste leta upp mina betyg i kartongberget så att jag kan skicka in dem till universitetet.
Det blir helgens jobb.

Håller på att plocka ihop en skiva med mina favoritkort.

hoho jaja....
image491

Tog jag i sommras nere i Olsbo.

image492

Anders öga

image493

aLLAN I SITT ESSE himla capslock...

image494

Mitt favoritkort på Anders genom alla tider. Jag vet att det är jätteurfokus. Men jag älskar detta kort!

Kommentarer
Postat av: emelie

skönt med ledighet:)

Postat av: Jezzi

Snygg bild på pappa =))))

2008-04-11 @ 17:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback