lagen om all jävlighet

Anders ligger och snarkar så sött och i morgon ska jag ha matteprov på andragradsekvationer. DET ÄR PRECIS SÅ ROLIGT SOM DET LÅTER...UAÄÄÄK.
Fattar inte varför jag kommeråt capslock hela tiden...

Lagen om all jävlighet har slagit till...bigtime...
Hela källaren är fylld med vatten...3 cm bubbligt äckligt vatten.
Plus att räkningsmonstret slog till denna månad.
Inte kul alls.

Fast mitt skulderblad har bliavit bra.
Och det var riktigt kul att passa hundarna. Har inte blivit avskräckt alls faktsikt.
Fast det var väl för att jag slapp jaga pringlemonstret när han rymde i fredags.
Anders har träffat våra grannar. De med massor av hundar som inte är syberian husky.
Dom till vänster om oss.
De är från skåne och småland och pluggar i Umeå.
Hehe..Flyttfåglar precis som oss då.

Tajzon är glad att hundarna har åki hem i alla fall...
kram på er

image507

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback