mästerverken

Hoho det var så kul igår så jag ska satsa!
Det känns väldigt bra faktiskt=)
Jag var lite nervös kameran skakade lite. Men sen tog jag mig samman och fick bra kort.
Så nu ska jag satsa=)
Känns bra.

Kissen är på riktigt skrikigt humör och har varit ute idag. Han har inte pinkat inne på 6 dagar nu=)
Nytt rekord.
Den där specialkosten kanske fungerar trots allt.
Anders säger att jag lever på hoppet och det kanske jag gör.
Men visst han är mycket tröttare än vanligt men det kanske går till sig.
På måndag ska jag ringa veterinären för mer provtagning=)
Jag ska bara kolla när Anders är ledig nästa gång så att han kan följa med.
Jag klarar inte riktigt av att gå till veterinären själv.
Blir grymt nervös.

I helgen jobbar jag natt på gamla jobbet.
så nu har jag 3 pass kvar innan jag slutar.
Det känns både sorgligt och skönt på samma gång.
Det är sorgligt att lämna det man känner och sina arbetskamrater och den jag jobbar med.
Men det känns skönt att komma till något nytt och få starta upp något tillsammans med andra.
Samt komma närmre hemmet=)
Så istället för en timmes restid så har jag en kvart.

Idag har vi haft strömavbrott...igen... men det blixtrar i alla fal inte.

Nä nu ska jag ta och beundra mästerverken=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback