olsboklan är att älska aik.

Smarta hjärnor tänker lika.
Eller vad är det dom brukar säga de vise.

The Olsboklan, åtminstone karlarna av dem sitter just nu och skriker mot tv'n och sitt älskade aik.
Medans vi kvinnor eller kvinns som norrländskan i mig vill säga( not really) sitter vid datorn och har bättre saker för oss.


Idag har jag träffat mitt nya arbetsgäng.
Vi är bara kvinnor. Jösses undrar hur det ska gå.
Jag kommer från ett ställe där vi var precis 50/50 kvinnor och män.
Men det ska nog gå bra.
Det verkar vara ett trevligt gäng i alla åldrar.

Sen gick jag på ica och stötte på tre av dem...har jag sagt att vindeln är litet?

Nu skriker Anders undrar om det vart mål?


Kommentarer
Postat av: Mona

Jodu, Vindeln ÄR litet!! :)

Postat av: Sven Olsson

Jag satt inte framför någon dj*&%/a tv.

Jag var på plats och såg hur slöddret från söder skämde ut sig, stryk skall de ha och de i massor.

2008-08-26 @ 14:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback