3 år på bloggen

Så här skrev jag när jag startade min blogg för 3 år sedan. TRE ÅR SEDAN! Fatta hur lång tid det är jag har skrivit här....

Beskrivning
22år
Kvinna
 tegalen tränar, sambo, äskar A, kattägare T,

 tvmyra, pluggar, jobbar

Intressen

älsklingen,katten,vännerna

 Jag gillar

 älsklingen,träna,katten,lata dagar på stan

Jag ogillar
irriterande människor,orättvisor

Jag såg ut såhär=)



Jag tror jag ska uppdatera sidan lite....

och efter uppdateringen=)

Beskrivning
Jag skriver om kärleken till livet, min sambo och katt.
Problemen och lyckan i vardagen.
Om att bo i norrland som invandrad 08. Och mina fotografdrömmar

 Intressen
fotografering, relationer till människor, katten, te och tvmyra

Jag gillar
min familj, Fotografera läsa

Jag ogillar
 sorg

Motto
jag kan själv!

och ser ut såhär


Kommentarer
Postat av: Idha

Djupröd nyans tror jag blir kanonsnyggt! :)

2008-08-27 @ 08:18:33
Postat av: johanna

ja, klart vi ska ses när du kommer ner! så kul!



idag är dagen D, men jag tror inte någon kläckning kommer ske idag...läste att vara 10 % föder på utsatt tid, tydligen inte jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback