Lycksele resan och bildredigering

Sa jag att jag bildredigerar?
Jag bildredigerar så mina ögon håller på att ploppa ut känns det som.
Men det är rätt kul ändå.

Sa jag att det regnar?
Det fullkommligt öser ner utanför och då är det rätt skönt att veta att jag måste sitta och bildredigera vid datorn.

Sa jag att vi har massor med hjortronsylt hemma?
Vi kokade igår jag och pappa.

Sa jag att jag ska gå och duscha.
Hej nu hoppar jag in i duschen....

Lite bilder från Lapplandsresan med pappa. Vi var till Lycksele





Var är hjortronen?





Här är hjortronen=)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Ellinor! Hur är läget? Har du hunnit hämta dig efter helgen hos oss på Älvbacken?

Kramar / Ida

Postat av: Lisa

Det här borde du göra vykort av. Och skicka till mig :)

2008-08-22 @ 23:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback