-7kg



Igentligen ska jag ju inte väga mig föräns i morgon.
Men jag tänkte att efter helgens 2 dagars av tacco ätande och att en 2/3 dels pizza( döner kebab med dåligt med färska tomater på...grrr)tårta och riktig läsk som slank ned plus 5 dagar av icke motionerande, om man inte räknar all julklappshopping, så kan ju verkligen inte vågen säga något annat än ett stort fett PLUS.

Men icke.
Nu har jag gått ner 7kg.
Pjuh.
Visserligen bara minus 1 hekto från förra veckan.
Men jag är grymp stolt över detta hekto.
Nu är det bara 3 kg kvar till minus 10 kg=)

Och det är inte illa pinkat så här före jul och med tanke på svärmors 60 års firande=)
Så nu ska jag verkligen gå ner och skutta till Blossom.

Jag har mött inre motstånd med blossom och yttre för den delen.
Igår när jag skulle skutta så då gick strömmen.
Då tänkte jag ja men skit i det då och bar in två skottkärror med ved och skottade framför huset, vedbon och garaget istället.

Och så var det typ hela förra veckan, det var för kallt, jag orkade inte, jag ville inte, jag ville sova,  jag hade inte tid för att jag skulle göra det och det och det och det.

Så nu är det slut med undanflykterna och skutt med blossom är på dagordningen igen.
Plus att det där hektot sitter grymt fint nu=)

När jag har gått ner 10 kg då ska jag visa hur jag såg ut när jag vägde som mest och hur jag ser ut när jag väger minus 10 kg.
Och NEJ jag tänker fortfarande inte säga vad jag väger och har vägt.
Ingen idé att fråga.

Idag kommer pappa upp=)


pappsen med skitiga glasögon....
Jaja nu hoppas jag att han kommer så att han inte ångrar sig i slutändan.
Jag önskar verkligen att han kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback