bra dag

Nu har jag gympat i hela 50 minuter...puh så jobbigt.

Jag har kommit på ett nytt citat, eller vad man nu ska kalla det.

"Jag gillar inte att träna, så jag gympar istället" av Ellinor Westh

I morse gud jag älskar mornar så får jag världens kram av Anders i sängen och han väcker mig mysigt.
Sen går han upp och jag ligger kvar i sängen och njuter av att vakna i min takt.
Jag älskar sånt. Att ligga och morna. Gud så skönt!
Sen upp och ner till frukosten, gymping i 50 minuter, hämta posten ute vid lådan och in och duscha.
Och vad gör Anders, han lagar lunch.

Vilken morgon=)
Jag har kommit på nått han är världens bästa pojkvänn.

VÄRLDENS BÄSTA!

Så det så...

 Och snöar gör det ute.

Och renar säger svägerskan att det har kommit till tavelsjö och det är mer söderut än vad jag bor.

Så det lär ju finnas här med i skogarna.


Så nu får jag ta det lugnt så att jag inte kör på de dumma dumma djuren.

De har verkligen ingen självbevarelsedrift. Vara mitt på vägen och vägra flytta på sig när man kommer brummande med bilen( där av dumma dumma djuren)

Fast de är hemskt söta.

Nä nu ska jag ner och äta lunch som min fenomenala pojkvän, sambo, fästman har lagat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback