Julfirande i Norra Olsbo



Julfrukost, tomtegröt te och en skinkmacka med senap och rödbetsallad



Eld i brasan



Juleljusen



Julmaten som inte är färdig än=)



Julgranen



Jag och pappa



Min jultallrik



Min Julklappshög=)

Tack för alla klappar de uppskattas verkligen=)



Anders och en av sina racerbilar eller han fick en sån och en hellicopter.
överlycklig.
Han har typ visat mig de där 5 gånger varje gång vi går på jula så fluktar han efter racerbilar och helicopetrar och jag säger inte nu....
Och nu har han två.



Alla som firar jul på olsbo utom jag och Allan



Allan



Idag utsikten från tomten

Kommentarer
Postat av: svärmor och svärfar

fina bilder från en trevlig jul.tack för alla klappar,de fyller sin plats.GOD FORTSÄTTNING.Kram

2008-12-26 @ 18:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback