Morgongympa med Blossom Tainton

Morgongympa med blossom.

För några månader sedan så köpte jag en tidning med en träningsdvd i. Måste ju variera mig från crosstrainern.
Och idag kl 5,15 så tog jag fram den.
och satte i han i ps3n och körde en halvtimmes lätta gympa med blossom.
Jag kände mig döfånig i början, stå där och vifta på armarna i vardagsrummet, jag sa till Anders att han inte skulle skratta och som tur var så gjorde han inte det.( han åkte en kort stund efter jag hade börjat, fick en puss mitt armviftningen)
Och när man är lite halvhungrig och ställer sig och skuttar så att magen guppar( förlåt, magarna)( förlåt igen, gör svallvågor) då är man inte sugen på frukost efteråt.
Fast jag åt endå.
Och jobbigt var det, speciellt det där med skuttningen ( jumping jax) jösses.
Fast jag känner mig superduktig efteråt.
Jag tog lätta programmet.
Ska köra det tills jag kan det ordentligt.
Det fanns, lätt i olika nivåer, medel i olika nivåer och svårt  och jäääätte svårt.
Men vad jag inte förstår är hur en tjockis( mig) ska klara av att göra bakåtvända armhävningar, typ som när man ska upp i brygga.
Tänk att du sitter med bena framför dig med fötterna nära kroppen och armarna bakom kroppen som i ett M.
Och så ska du lyfta upp rumpan i luften och böja på armarna med RUMPAN I LUFTEN.
Jag fattar inte hur jag ska klara av det.
Så jag satt i ett M och böjde på armarna bara. Och det var skittungt endå.
Men jag är stolt att jag klarade hela programmet.
Duktiga jag=)

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Jösses, att du orkar med sånt - och vid den tiden! Själv är jag glad om jag ens tar mig ur sängen vid 7 :)



Tack för skorna förresten! Nu har jag ingen ursäkt till att inte köpa träningskort längre - så efter jobbet bär det iväg till badhuset!



2008-12-01 @ 08:12:07
Postat av: Ricky

Ja, jag försöker att skita i vad dom säger men ibland blir det lite svårt.

Ja , jag vill bara bort från den här hålan. Är så trött på den. Men måste hitta ett heltidsjobb till att börja med.

Ja, vad kul det ska bli att gymma, men det lutar åt badhusets gym.

2008-12-01 @ 11:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback