Minus 6,7kg

Det där med blossomgympan måste funka=)
Jag ställde mig på vågen i morse och oh la´la den står på minus!!! 6,7kg.
Så nu har jag gått ner 6,7kg från min start/maxvikt.
Det känns skitbra.
Jag tycker inte att det syns på mig att jag gått ner i vikt men som sagt.
JAG KÄNNER DET, jag är rörligare.Och som sagt jag tränar inte jag gympar=)
Jag är skitduktig, jag har svettats bort 6,7kg fett från min kropp=)
Det är ca 100 000 kalorier det.
Det är imponerande.


Anders jobbar ett jättepass idag.
För att jobba in ledigheten till jul.
Och jag jag ska göra klart bilderna på T.
Eller först ska jag äta frukost och skutta till blossom.

Och nej jag såg inte en ren igår.
Men jaja nu ska jag ner och få lite värme i huset, äta räkostsmörgåsar och dricka te med honung i. Sen ska jag skutta till blossom=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback