Jag mår bra helt enkelt

Jag fullkomligt älskar dig Anders.
Idag(kväll) så sitter han och mumsar i sig de sista av nachochipsen från taccosen igår.
Och jag räcker fram handen för att ta några( alla som känner mig vet att jag fullkommligt älskar nacchochips, det och polly) så säger han.
Nej Ellinor, du måste inte, han sätter sig upp i soffan håller om mig med armen och säger medans han tittar mig djupt in i ögonen.
"Du klarar det här, du är ju skitduktig, det är klart du klarar det" och kramar  om mig.

Då kännde jag att: ja det gör jag, jag klarar allt.
Precis allting.

så i morgon då ska jag göra matteprovet och göra den 50 min gympan, även fast min häck och mina magmuskler värker.

Jag har ju gått ner lite och börjat träna och äta mer grönsaker och fördelarna denna gång känns som att jag är så himla smidig, jag är inte lika stel och får inte lika ofta kramp i benet, jag känner mig som en smidig puma.
Och det känns så himla bra.
Även om jag har träningsverk lite här och där.
Och att det är jobbigt att gå upp 5.15 på morgonen för att träna i 30 min.
Men det är det värt.
För jag får så mycket bra saker ut av det hela.

Jag mår bra helt enkelt.

Här kommer lite bilder från idag på Pringle och hans snöhög


Han ville inte ens komma ner och hälsa när jag kom från Fottningen... så mycket gillar han sin snöhög



Men han ser ut att njuta av den i alla fall tills han åkte hem till Varmvattnet.

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Fina bilder! SKönt att det är nån som gillar era snöhögar :))

2008-12-08 @ 08:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback