Draken på stan och hispigsömn

Jag är så himla stressad idag och jag vet inte vad jag ska göra åt det.
Somnade 8.15 när jag kom hem från jobbet och vaknade 11.41 och kan inte somna om.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Tankarna bara far runt runt runt i min hjärna så jag känner mig som ett hamsterhjul i huvudet.
Jag behöver verkligen sova! Jag ska jobba natt ända till jag går av på måndag kl 7.
Men jag är skitstissig.
Fasiken att man är nervös.
Och så drömmer jag bara om allt som måste göras, tvätt, städning, packning, katten, körkortet, matten, körkortet, matten, körkortet, matten, måla, körkortet, matten, packning ja osv.
Det går ju inte o sova när man tror att man håller på med sånt i sömnen.
Sen när jag vaknade vid 10 då drömde jag att jag fortfarande var på jobbet och lyssnade på radion i högsta hugg och bara gjorde tunga förflyttningar.
Märks det att jag är hispig eller. Jag tror största
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag tror jag ska lägga mig i badet och försöka slappna av o gå o lägga mig igen.
Om det nu går.
Suck....

image442
Snö/is skulpturtävlingen. Den här vill jag att den ska vinna. Den är så kool=)

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja, den ser jäkligt cool ut :)...

2008-02-21 @ 13:05:05
Postat av: svärmor

du får dricka någon av alla dina tesorter,det finns nog något man sover gott på.
is skulpturen är ju helt suverän,tänk att få ut det av snö och is,vilken skaparhand.
hoppas du fick en bra dag.
Kram

2008-02-21 @ 21:06:11
Postat av: mamsen

Hej hjärtat!

Ta det lugn nu och fokusera på en sak i taget, och så betar du av eftersom. Bestäm vad du ska göra på din lediga tid och gör det s ska du se att det blir lättare.
I all välmeing och jag älskar dig

mamsen

2008-02-21 @ 21:46:57
Postat av: Mona

Den har en kompis till mig varit med och byggt!! Jag röstade på den förra lördagen, den vann ju dessutom juryns pris!!

2008-02-22 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback