Godmorgon Matte

Tajzon är som sagt en sovande katt(förutom när han skriker vid fyra och vill ut och äta i köket)
Och i morse  när klockan ringde vid 10 tiden så var det matte och Tajzon time...
Det vart en stilstudie av det hela=)

image451

Godmorgon Matte....har du vaknat nu=)

image452

Jag tror hon har vaknat nuu...

image453

Japp hon är vaken...jag kommer närmare=)

image454

Nä hon är inte vaken

image455

Eller?

image456

Det är bäst att komma närmre tror jag

image457
Hmmm... jag tror jag tror....

image458

Japp hon är vaken...jag blir klappad=)

Kommentarer
Postat av: svärmor.

Visst är det härligt med djur,har precis "sovit" med Daisy i fåtöljen.Alltid lika trogna och tillgivna.Kram

2008-02-26 @ 12:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback