Hejdå 2007 Hej 2008

Året började trist. Var på Farmors begravning grät som en tok.
Sen åkte vi hem och jag fortsatte jobba på mitt halvtrista jobb.
Så var det inte mycket med det rätt tråkig vår faktiskt.
Jag tog teoriprovet och klarade det.

Undersommaren så förlovade jag och anders oss i all hast.
Han hade slutat jobba och jag skulle gå på mitt jobb på kvällen så det vart en snabbpicknick.
Vi åkte ner till Stockholm och gick på Kim och Annas bröllop.
Jag körde Halkbanan och klarade det med.
Sen åkte jag två veckor till värmland och hälsade på morfar.
Det var helt gudomligt.

Sen Jobbade jag större delen av hösten.
Var på Ladies Night i September med Jasmine det var superroligt i Luleå.
Där min sko gick sönder....
Sen jobbade jag lite till.
Det vart vinter och snön kom.
Jag firade jul ute hos Jasmine och Fredrik, hela olsson klanen var där.
Suzy och Johnny kom upp och firade nyår med oss.
Jennie dog.
Sen var året slut.

Inte mycket har hänt...
eller jo en del men när man får ner det på pränt låter det inte som så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback