Jag klarade inte uppkörningen

så vet ni så behöver ni inte fråga

Kommentarer
Postat av: svärmor

idag förbannad,imorgon nya tag,jag vet att du klarar det med din envishet,din vilja och inte minst om du kör som du gjorde för mig,lugnt oo
uppmärksamt,Lycka till.Kram.

2008-01-30 @ 12:57:31
Postat av: johanna

åh, du ska inte bli lessen! att kugga på uppkörningen måste vara det vanligaste som finns, du tar det nästa gång! bara det att du ens har kommit så långt som till uppkörning imponerar på mig som aldrig ens suttit bakom en ratt (kommer ta mitt körkort som pensionär...) kram!

Postat av: Mona

himla synd... hoppas du fixar det nästa gång! kram

2008-01-30 @ 18:08:54
URL: http://mon.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Johan

du behöver inte oroa dig, jag misslyckades jag också. men men bättre lycka nästa gång, kusin.

2008-01-31 @ 13:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback