Snart är det över ...snyft...

Vi flyttar ju snart och nu börjar separationsångesten från lägenheten.
Jag har varit lycklig i denna lägenhet.
Jag gillar att bo på Löftets Gränd.
Jag har några av mina bästa minnen härifrån.

Jag minns när vi sov den första natten här i lägenheten när vi precis hade flyttat in och det vart verklighet.
Jag och Anders var sambos, vi hade flyttat över 70 mil och skulle starta ett liv ihop.
Kartongerna var överallt i hela lägenheten.
Men vi hade våran säng.
Och sov ihop i våran lägenhet.
Oj vad spännande det var och oj vad jag njöt.
Fast jag var lite nervös.
Tänk att flytta så långt. Kommer vi att klara det och det gjorde vi ju=)

Hur vi när vi åkte inom umeå för första gången inte hittade någonstans.
Men vi visste för att ta oss hem ska vi åka mot Mo i Rana.
Och oj vad vi åkte vilse överallt.
hehe...kartläsaren var inte så bra på att läsa skylltar....
Vi höll inte på att ta oss ut från öst på stan en gång.
Vi tog oss till Coopforum men inte därifrån=)

Vi har firat jul här. Jag fick lilltajzon och nu är lilltajzon en stortajzon.
Jag har ändrat dialekt litegran från ståkholmska till norrländska med brytning=)

Jag har gått och fått mig en yrkestittel det har Anders med.
Vi har båda fått tillsvidareanställningar.

Och nu ska vi flytta.
Till skogen.
Nästan sex mil härifrån.
Till ett ställe som vi kanske inte får internet på.
Då blir det nog inte lika frekvänt uppdaterad blogg.
men men...det går nog det med.
Jag kommer fortsätta med bloggen.
Jag gillar den med.

Vi har firat tre årsdagar häruppe. Vi har åkt skooter, badat, gått på bröllop.
Grällat, skrattat myst och så mycket mycket mer

det ska bli spännande att flytta=)

Kommentarer
Postat av: svärmor

Tänk vad skönt att ha dessa minnen att blicka tillbaka på,egentligen är det ju inte det viktigaste var man bor utan med vem.
trivs man ihop kan man alltid få det bra på nya ställen,och livet består ju av olika steg.
Så lycka till med flytten och er nya chans att få ett nytt hem.
Kram

2008-01-10 @ 19:12:36
Postat av: Jezzi

Får nog instämma med kära mor där. Att det är inte platsen som gör det utan sällskapet ;) HOppas och tror att ni kommer trivas bra i skogen också! :) kram!

2008-01-11 @ 01:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback