duschning och kopparör

Vi har inget vatten i huset längre.
Har inte haft något sen igår.
Och jag vill ducha.
Men det får bli i morgon när vi förhoppningsvis har fått tillbaka vattnet.
Det har med köksbygget att göra i alla fall.
Först tog vi loss diskbänken och då kunde vi inte ha vattnet på.
Sen var det fel rörlås som vi hade hemma så då fick vi åka och köpa nya.
Sen var de av fel sort med så då fick Anders åka in till Jula och köpa dom där.
Sen kom han tillbaka och då sprack kopparröret men bara lite.
Så i morgon ska de fixa det och då ska jag DUSCHA!
Oj vad jag längtar.
Idag har jag målat garaget tills det började regna.
Sen har vi (jag , Anders och Sven) kånkat runt de nya köksmöblerna för att se hur det ska sitta.
Blir riktigt bra tror jag.
Sen lagade vi mat. Jag åt lax , potatis, tomater och gräddfil och de andra åt matjesill istället för lax.
Jag smakade två bitar sill.
Jag är inte döförtjust i det.
Men man vänjer sig väl.
Det är väl som med lakritsen och chocklad. Jag tyckte inte om den från början men nu gillar jag det. Eller åtminstone choklad. Viss sort lakrits går oxå bra. Men absolut inte all sort.

NÄ nu ska jag sitta och pyssla med mina kort så får grabarna brus( Anders och Sven) spela fotboll hela kvällen.
Parabolen är nedtagen för målandet skull och den har inte kommit upp en.
Så det blir inge att glo på  i alla fall...-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback