I och I och P Karlsson

Jösses fattade inte vad Kt kommer ifrån...jag trugar ( lejonkungen)

Men de ville ha lite fler bilder på sin knodd o sig själva så ofcourse.
Här kommer ett axplock( jösses vad bilder jag tog) Men de kollar på bara på P på nästan alla för de har bara ögonen för henne.
Men det är klart ungen är ju söt ju=)



Kanske lite mätt?



Hej=)



Mamsen och Papsen med bara ögon för sin P



Sa jag att de endast hade ögonen för sin ögonsten?



Sen bästa bilden=) Polkan är skitonöjd. Pappa I är skitnöjd och Mamma I ser resignerat på=)

Jag måste säga att det var en supertrevlig dag och att vi måste ta en fika någon mer gång...



Kommentarer
Postat av: Idha

Vi vill gärna fika! :)

Postat av: Elin Wiklund

Så vackert! Jag blir tårögd.

2008-08-06 @ 12:32:27
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback